СРМ-система Мегаплан підійде двом категоріям корпоративних клієнтів: 1. Компаніям, які нечасто контактують з покупцями, але бажаючим ефективно планувати свою діяльність (юридичні та маркетингові агентства, розробники ПЗ).
2. Маркетинговим відділам.
В результаті керівнику досить поставити завдання і термін у Мегаплані, а співробітники будуть її виконувати частинами.
Юристам не доведеться пересилати велику кількість документації email-кореспонденцією, а маркетинговому агентству не потрібно розшукувати співробітника, щоб дізнатися про процес виконання замовлення.
Вся інформація буде відображатися наочно в системі, зокрема, воронці продажів, проаналізувавши яку можна усунути масу проблем, пов'язаних з низькою конверсією.