Впровадження CRM систем, консалтинг, індивідуальні IT-рішення

Інтеграція CRM системи з особистим кабінетом поштової служби доставки

До нас звернулась невелика компанія, яка займається фото і відео зйомкою, з нестандартною задачею. Крім налаштування стандартної воронки і підключення телефонії, а також воронки по взаєморозрахунку з підрядниками (фотографами і дизайнерами), необхідно було інтегрувати CRM систему з особовим кабінетом служби доставки.

Данна інтеграція була реалізована наступним чином коли в системі масовою дією угоди переходять на етап Відправити клієнту, в особистому кабінеті служби доставки формується замовлення з данними з угоди; після того як замовлення сформоване, в угоду повертається сума доставки і трек номер, крім того, після зміни стану замовлення в особистому кабінеті служби доставки, відповідний стан передається в угоду, що дозволяє менеджеру оперативно (не переходячи в іншу систему) відслідковувати інформацію по замовленню.