Впровадження CRM систем, консалтинг, індивідуальні IT-рішення

Акумулювання всіх вхідних заявок в одній системі і контроль розподілу та обробки даних заявок.

До нас звернулась компанія по виробництву медалей і значків для різноманітних змагань. В процессі впровадження ми вирішували дві глобальні задачі: збір всих запитів від клієнтів в одній системі і контроль розподілу і обробки цих запитів, а також налагодження комунікаціїї і обміну данними по запитам між трьома відділами продажу, дизайну і виробництва.

Перша задача була вирішена за допомогою налаштування парсера листів і підключення зовнішніх ліній, а також інтеграції форм сайта з CRM системою. На основі отриманих данних по запиту перевіряється чи існує клієнт в CRM системі (якщо ні, створюється новий) і до клієнта прив’язується угода, в поля якої передаються данні , які залишив клієнт. Всі запити збираються в деяку “Чергу” і їх бачать всі менеджери відділу продажу, кожен з яких може забрати заявку в роботу, перевівши її в статус (стадію) Забрати в роботу. При переході в данний статус  (стадію) угода і клієнт закріплюються за менеджером. Якщо заявки знаходяться в черзі більше 10 хвилин, відправляється повідомлення керівнику, а також для додаткового контролю в угодах назначаються автоматичні задачі. Крім того, для контроля обробки заявок, були налаштовані фільтри для віслідковування протермінованиї комунікацій і угод , по яким комунікації не були назначені.

Друга задача була вирішена за допомогою створення трьох воронок Продаж, Виробництво і Дизайн. Ці воронки пов’язані між собою і при зміні данних в одній воронкі відбувається змінна данних в другій\інших воронках, по цим змінам відповідальним співробітникам назначаються задачі для подальших дій. Також в рамках вирішення задачі по налагодженню комунікації між відділами була налаштована таблиця для відслідковування готовності всіх документів на таможні.